czwartek, 21 sierpnia 2014

Cytaty

Witam :*
Dzisiejsza notka będzie zarazem pouczająca i da wam trochę do myślenia.Jak już słyszeliście bądź przekonaliście się tego na sobie niektórzy ludzie poddają się bardzo często, choć mają jeszcze sporą szansę. Niektórzy poddają się myśląc że nie mają dla kogo walczyć. Moim zdaniem ludzie powinni walczyć do samego końca bez względu na to jakie przeszkody spotykają po drodze.
W dzisiejszym poście pokażę wam cytaty które towarzyszą mi w życiu a zarazem motywują mnie :)

"Jeśli nigdy się nie poddasz, możesz osiągnąć wszystko" ~ Justin Bieber


Ten cytat zawsze mi towarzyszy gdy podejmują ważną decyzję w moim życiu.
Mogę też przyznać to, że sam Justin motywuję mnie tym, że jest! Co osiągnął.. Kiedyś był zwykłym nastolatkiem, o którym nikt nie słyszał. A teraz? teraz miliony dziewczyn płacze na jego widok..

"Osiągniesz to czego pragniesz, jeśli będziesz dążyć dotego całym swoim sercem." ~ Justin Bieber




""Never lose hope"~ Nigdy nie trać nadziei. 

Nadzieja umiera ostatnia!
"Nie warto słuchać ludzi, którzy nie mają nic do roboty i jedyne co umieją to naśmiewanie się z ludzi odważnych." ~ Justin Bieber
Ten cytat pomaga mi w blogowaniu :)

8 komentarzy:

  1. Motywujący post + ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Nie chcę spamować, ale widziałam Twój udział w konkursie gdzie jest do wygrania bluza, u mnie taka sama, więc jeśli chcesz mieć podwójną szansę to zapraszam: http://stylbycia.blogspot.com/2014/08/wygraj-modna-w-tym-sezonie-bluze.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Justina cytat tez bedzie mi pomagal, sliczna jestes :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń